Intervallträningen: FAIL

Jo, Idag skulle ju jag träna intervallträning med Boy. Man kan ju säga att det blev ett STORT misslyckande. Han vilade dagen innan (igår) så jag anade att han skulle bli pigg idag så jag tänkte att jag skulle rida på mitt hackamore, vilket inte hjälpte. När jag skulle börja galoppera var det faktiskt lugnt och samlat men sedan slog jag i huvudet i en gren vilken skrämde skiten ur han. Han for hoppande fram och jag kunde inte få stopp han. Efter kanske 1,5-2 km kom en grind som jag styrde han mot. Och då .. då fick jag stopp på han. Så nu värker mina händer efter allt dragande i tyglarna :(.. Men då är det tur att man har godis:D Bästa medicinen alltså.:D Ikväll taggar vi........ inget. Har inget planerat, försöker desperat ringa William ( friend of mine) men han svarar ej. Så då får jag väll ligga kvar i soffan och käka mitt godis:D <3
2013-07-03 @ 16:09:59 || Allmänt · Permalink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0