planerna framöver

Idag ska Boy hoppas lite i ridhuset. Min kusin ska hoppa upp han och "känna" lite på han. Det blir nog inga höjder utan mer ganska låga serier och linjer. På lördag fyller jag år:) Fjortis och allt.: Självaste kalaset är ikväll eftersom vi ska packa i princip hela dagen imorgon till FALSTERBO. Ska bli sååå kul:) Igår red jag Boy i paddocken vilket gick ganska bra.. Han tyckte det var lite tråk men till slut gav han sig och gick fint. Om det inte blev ett pass för han,man säga att det iallafall blev det för mig, det var otroligt jobbigt!! man kan säga att dagens outfit är mycket beige:)
2013-07-05 @ 09:48:07 || Allmänt · Permalink

Kommentarer
Postat av: Victoria Gadd

Finaste du! <3

2013-07-20 @ 18:46:37 // URL: http://Victoriagadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0