Tjeenare!

Första blogginlägget lägger jag ut nu, klockan 12:29 på natten då jag inte kan sova. Dagen har dagen segt. Fyf*n helt sjukt! Men idag har jag typ bara chillat i sängen och kollat på Game of Thrones. Fett bra serie som jag rekommenderar starkt. Det handlar om typ sju kungariken som bla bla bla....... Men självklart har jag inte legat i sängen och latat mig hela dagen.:D Utan jag har också vart ute och cyklat och typ bara spelat fotboll mot en vägg ( forever alone:). Men hela kvällen spenderades hos mormor, Ulla som fyllde år. Hurra!  Man kan i princip säga att det har varit den "sämsta" dagen på sommarlovet, förutom att mormor fyllde år då, men imorgon taggar vi uteridning på Boy. Tänkte köra lite galoppintervaller för att stärka hans kondition. Sedan kommer eftermiddagen spenderas hos William. Då jävlar ska det köras cross:D:D btw tog över 40 minuter att skriva detta inlägg något jag måste öva på:D    PEACE
 
2013-07-03 @ 00:29:00 || Allmänt · Permalink

Kommentarer
Postat av: Lina Green♣

Fin blogg , lycka till med den och kika gärna in min blogg! ☺

Svar: tack:D klart jag ska:D
Hugo Ramos

2013-07-03 @ 20:20:54 // URL: http://linaoshandy.blogg.se
Postat av: anja ärlevik

Hejsan! Super fin blogg! ha det bra! :)

Svar: hahah tack desamma:D
Hugo Ramos

2013-07-04 @ 16:47:41 // URL: http://anjaaanniz.blogg.se
Postat av: Amanda KL

Haha jasså hugo har skaffat blogg!! Vi får väl se om du slår nicholai och det här blir sveriges största manliga hästblogg!!!!! :D
(glöm inte att läsa min blooogg)

Svar: hahah:D vänta bara:D klart jag inte ska glömma din blogg:D läser den redan:d haha
Hugo Ramos

2013-07-05 @ 10:38:57 // URL: http://nattstad.se/lindskogamanda
Postat av: Anonym

Kan inte du göra ett "en vanlig vecka för min ponny" inlägg? :D haha :P

Svar: haha ska jag nog kunna fixa:D sa utomlands snart så kan nog göra det på flyget:D
Hugo Ramos

2013-07-12 @ 23:30:07
Postat av: Jojjo Olsson

Din häst är jätte fin!

2014-01-28 @ 11:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0